Karolinarosanna

haha HEJSAN! ligger i soffan och pappa har satt på bon iver på vinyl skiva, rätt soft sådär. båda sitter med varsinn mac dator haha. mår bättre idag iaf, papsi och jag var en sväng på söder förut. kollade lite i butiker typ och tog sedan båten över till hammarbysjöstad:) mysigt! sen köpte vi en B&J glass som vi delade på med kaffe till. haha asså orkar inte, vad försöker pappa göra? göda mig? få mig fetast i världen eller? han har typ köpt naturgodis till mig varje dag sen i torsdags hahah orkar inte. jaja! vi provade en ny smak som "bara finns på sleven". as god! skulle dock vilja prova den andra också med kolasås ist för choklad. HMM MUMSI. näfan nu får det vara nog med onyttigheter. faktist. på riktigt nu. .....
.
sitter och läser min och karros gamla blogg :D haha as roligt att läsa och kolla på bilderna. men blir samtidigt rätt deppig för det som står osv. rätt jobbig period där med skiljsmässan och flytten osvosvosv. sen alla gamla minnen och personer som inte finns kvar i mitt liv nu.. måste verkligen sluta älta så mycket och tänka tillbaka på saker. det leder inte till NÅGOT. menmen! 
.
visst ser den rätt äcklig ut:)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0