blablabla

1. Vad heter du? rosanna
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? samma som jag heter nu
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? vetinte
4. Vilket stjärntecken är du? stenbock
5. Vilken årgång är du? 1992
6. Vart bor du? blablabla
7. Bott utomlands? nej
8. Flyttat antal gånger? 2
9. Vart skulle du vilja bo? någonstans där det är varmt men ändå en storstad
10. Vilken skolklass? ? går inte i skolan längre
11. Vad vill du bli när du blir äldre? -

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 187 cm :)
2. Hur mycket väger du? pappa har ingen våg så vet inte
3. Hårfärg och frisyr? brunt och utsläppt
4. Ögonfärg? ibland grönt ibland blått ibland grått
5. Mest nöjd med? ummmm vet inte. inget hahaa
6. Minst nöjd med? allt
7. Skostorlek? 39
8. Glasögon? inte än.. bara en tidsfråga lol
9. Har du några piercingar/tatueringar? piercing i öronen, naveln, tungan och sen 3 tatueringar (4 om en vecka hhihihiihiii).


FAVORITER
1. Filmer? bolt, dagboken, she's the man, typ massa mer filmer som emelie och jag alltid tittar på :D 
2. Låtar? trolol går inte att svara på fan. 
3. Årstider? allt förutom vinter, men mest sommar <3<3<3<3<33
4. Mat?
thai <3
5. Djur? uuuh har bara ägt katter men skulle vilja ha en hund. men båda är favoriter
6. Färg? svart.. haha så svart och svår
7. Parfym? typ alla clean parfymer <3
8. Smycke? örhängen och ringar, gillar halsband men äger typ inga.
9. Tv-program? Sex And The City, Vänner, 2½ Men, How I Met Your Mother, the big bang theory etc, etc
10. Ämne i skolan? oj, jag älskade alla ämnen, svårt hmmmmmmmmmm
11. Sysselsättning? sova. nä men träna :)

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? skinnjacka
2. Vad använder du just nu för skor? indian skor, uggs och converse. bara dom jag har hos papi just nu
3. Favoritfärg på kläder? svart.
4. Favoritmaterial på kläder? haha. vafan, man tycker ju att jag borde kunna sånt. ingen aning vad alla material är/heter. 
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? ALLT, nämen har kommit in massa vår/sommar kläder såv ill ju bara shoppa allt. 
6. Favoritaffär? måste ju vara h&m för jag blir bortskämd med rabatt där, plus deras kläder är faktist bra till bra pris. men annars gillar jag monki, bikbok, weekday, gina tricot osv. topshops kläder äger ju men där har man inte råd att handla. 599:- för en vit tshirt, njaeäää
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? jag typ ignorerar att jag handlar och försöker förneka att jag köper lite för mycket småsaker hela tiden... många bäckar små som man brukar säga..
8. Favoritmärke? hmmmm. de bror ju på vad det gäller.. smink? kläder? skor? mat? godis? 
9. Vad har du för tröjstorlek? xxxxxl 

BLANDAT 
1. Vad heter din morfar?
morfar
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu?
inget
b) Jobbväska just nu? vafan.
c) Handväska eller liknande just nu? smink plånbok hörlurar nycklar tuggumin cigg osv
3. Vad är du beroende av? frukt, kaffe, tuggummi och typ godis :(
4. Vilket land kommer du i från? italien;))))
5. Vilken sorts lipsyl använder du? EIGHT HOUR CREAM ALLA DAGAR ÅRET RUNT. klarar. mig. inte. utan. det. 
6. Vad tror du på? ödet, typ slumpen osv. att saker händer av en anledning
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? -
8. Vad köpte du senast? godis. (y)
9. Har du nåt husdjur? två kitties
10. Vad bor du i? soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0