Talk that talk to me

Hejheeeej. har typ noll att skriva.. längtar tills min mobil kommer.. hoppas verkligen den kommer innan torsdag för då åker jag till härnösand, mormor & morfar <3 dock panikar jag lite över träningen... de är ju typ dubbelt så kallt där och ah vette fan... MÖH. tar med mig träningsgrejer så kan jag välja där uppe.
jobb hela dagen idag, första gången på cp länge som jag och karro jobbade tillsammans, det är så roligt att jobba tillsammans :D imorn blire lite sovmorgon, och slutar tidigare. ska träna efter, har vilat i två dagar nu, eller joja tränade lite i fredags men fan känns inte ens som att jag kan räkna med det haha. så har typ abstinens nu, vill tränaaaaaaa. suger FAN att dom stänger 17 idag, helt omöjligt att hinna när man slutar jobba 17.30 :(
okej aja håller på som vanligt med massa annat så publicerar aldrig inlägget haha men ja det får räcka. puss hörs sen.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0