Så tröttsamt.

om det är något jag önskar mig mest så är det TÅLAMOD. jag har inte ens 0.000001% i mig.
annars då.. tänkte sova nu eftersom jag ska upp tidigt imorn. tänkte sola först och sen träna (ETT JÄVLIGT HÅRT TRÄNINGSPASS), sen hem och fixa mig och sen åka till Salong Betong och snickesnacka med annie. måste ladda in lite bilder i mobilen också som jag kan visa henne. sen ska jag möta upp mamma för vi ska typ köpa nån take away mat som fanns på åhlens? umm.
ska åka upp till momo och moffa om 2 veckor, en långhelg med mamma. dom har köpt en ny hund, ååh så mysigt. ska gosa massa med den. så det ska bli supermysigt.
.
här kan ni få en söt bild på mig. glad va?:) HAHha

Kommentarer
Postat av: veronika

ska DU säga bruden! gorgeous

2012-01-20 @ 09:05:17
URL: http://vevvs.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0