Revenge

hejhej, några nattugglor vakna? idag är det faktist min fina vän karolinas födelsedag :D så nu är vi båda 20 och kan langa sprit haha. nejdå. men GRATTIIISSSSS iaf <3
träningen gick bra. vi körde armar och axlar, blev rätt kort pass, bara 40-45 minuter. köpte med mig godis påvägen hem, haha så onödigt:( men jag är så att om jag blir sugen på nåt (som idag, då jag varit sugen på marabou frukt och mandel heeeeeeeela dagen) så måste jag köpa det för att "få ur det ut mitt system".. kan inte släppa det annars.. menmen gjort är gjort. imorn tänkte jag ta på mig easy tone skorna och powerwalka på rullbandet istället, träna lite rumpa samtigt som man går! och sen köra ben och mage.
har fortfarande inte berättat om min födelsedag, men kan göra det imorn eller nåt. fick iaf denna fina present, tre produkter från "formula 10.0.6", hört bra saker om den serien och varit sugen på att köpa den länge. har bara testat den idag och igår men hittils gilalr jag den. mitt förra ansiktsvatten tog precis (verkligen PRECIS, dagen innan) slut så det passade perfekt med detta :d dock tycker jag den luktar lite konstigt, men det kanske är för att den itne är parfymerad?
ligger i sängen nu och kollar på "revenge", nivet den nya serien som går på 3an? mamma hade spelat in första avsnittet som jag kollade på tidigare idag, tyckte det var så spännande så jag forsatte kolla på nätet. egentligen tänkte vi ju titta på det tillsammans men HEHE jag kan inte sluta titta. det är riktigt bra!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0