Old pine, only love.

fan vilken rolig dag det har varit idag :D bästa på länge.
mami och jag gick upp tidigt, åkte iväg till stockholmsmässan dirr. egentligen fick vi inte vara där (det är bara business people som fick vara där, asså folk som inköpare, bransch folk) så vi busade till det och jag blev mammas assistent. det var lite läskigt eftersom alla som ställde ut sina saker frågade ju vart man kom ifrån (av rent intresse osv eftersom dom vill sälja sina saker) och jag ba ".......eh.." så mamma fick säga hela tiden "vi bara tittar, jobbar med inredning". jag tog bilder hela tiden för allt var så stor och inspirerande, men så en kille vid nåt smyckesställ ba "URSÄKTA vart kommer du ifrån?" jag ba "eh. va vadåå?.." han: "ja, vart kommer du ifrån?????? du får gärna fråga innan om du ska ta bild" mamma: "vi kommer från inredning vi bara tittar:)" han "Jaha.. ah okej ja asså du FÅR ta bild bara du frågar" jag: "hehe...mm.. eh", så tar jag ner mobilen, han ba "asså du FÅR ta bild, TA BILD" typ haha. han fick väl dåligt samvete eller nåt. så fick vi ett armband av honom:D kan visa det sen.
.
åt sushi till lunch och gick runt lite till, så kom vi till nån jävla godisavdelning haha, smakprov på allt typ. jävlar då fyllde man fickorna ;;;; hahaha.
sen åkte vi till Nacka Forum för jag skulle kolla lite på mitt abonemang med mobilen och grejer. ska tänka ikväll mellan tele2 eller telenor, får huvudvärk orkar inte SÅ JÄVLA SVÅRT.
.
liter bilder från idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0