Kanelkaffe

Hejhej! tare lite lugnt nu och tittar på O.C. myyys. vaknade vid 9 imorse, åkte och solade solarium sen till gymmet. körde 10 min på crosstrainern innan Yoga passet. det var skönt att sträcka ut kroppen lite, jobbigt också, man måste ju typ vara rätt stark för att klara av övningarna..lite jobbigt är det allt. har precis gjort kanelkaffe och ätit massa vindruvor. ska snart göra min wok :D asså det är så jävla cp gott, har börjat använda starka kryddor till och sån där "sötsur thaisås" nivet? MUMMA. ikväll blir det mer gym, styrka med pappa och lite kondition innan! ska chilla lite nu och sen börja städa om jag orkar hehe.
har fortfarande inte fått mobilen :( suuug. lovar att den kommer komma när jag är i norrland :/ möh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0