Iväg på lite ärenden.

Hejhej! ska vandra iväg till maxi nu för att hämta ut mobilen på posten och sen vidare till forum till telenor så dom kan fixa allting haha. har tagit med mig en gammal skrotmobil för han sa att om jag gjorde det (asså "slänger" den hos dom) så fick jag köpa nåt för 250kr (de va avgiften jag skulle betala för att gå "med" i telenor) så det blir skal dirr :D hehe. sen tänkte jag vandra vidare till H&M och handla lite träningskläder, eller iaf nåt.. har ca 200 på tillgodokort så något får det bli. vet inte om jag pallar ta mig till gymmet idag.. får se :) mamma är borta hela kvällen idag så jag ska ha myskväll med mig själv haha! har laddat med glass och så ska jag äta typ fruktsallad och grönsaksdipp, och sen titta på solsidan säsong 2. AWESOME. lär ju hålla på med mobilen 99% av den här dagen (om nu allt funkar som det ska...). hörs snart då!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0