It's like a dream I don't wanna wake up from

Hejhej, jag hade tydligen inte sett klart på hela säsongen av Revenge, som jag trodde. det är 24 avsnitt och inte 12, tur det. dock segt att det inte finns fler än 12 just nu så måste vänta:( sjukt spännande pallante.
pallrade mig iväg till gymmet också, hade mina easy tone skor på mig så powerwalkade 1 timme och sen gjorde lite ben och mag övningar. imorn blir det styrka, armar. men jag ska åka dit lite tidigare och springa lite och så.
hade egentligen tänkt svänga förbi Salong Betong imorn och snacka lite med Annie, men hon hade så stressigt imorn så jag åker dit på fredag istället.
haha märkt en sak med träningen, jag tar alltid tåget dit som går 19,34 och alltid tåget hem som går 21.05, är inte det sjukt? varenda gång. menmen omedveten vana kanske haha.
.
lite bilder från somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0