If you only could see what i see

som vanligt sover jag inte.. har jätte ont i magen:( tror jag fick det för åt ju vitt ris till thaimaten (finns inte mkt annat man kan ha till det, liksom bulgur blir ju inte så gott haha). och har inte ätit vitt ris (eller ris överhuvud taget) på as länge. kanske därför.
imorn ska jag upp tidigt, mami och jag ska åka till stockholmsmässan, Formex har en utställning eller vad man ska säga där. massa inredning och sånt roligt. hade egentligen hellre viljat gå förra helgen då det var djurmässa :( haha menmen what to do.
efter så ska jag träna, kanske sola innan, får se. sen får vi se vad som händer. men jag är faktist trött så ska försöka ignorera magen och somna nu.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0