Dööööööd

asså så trött så jag kommer svimma typ. imorn är jag ledig och jag ska definitivt INTE ställa alarm haha.
gick bra på jobbet och så idag. bara att jag typ skär av mig fingrarna HELA tiden, varför är jag så oförsiktig? inte så kul att ha plåster på varje finger när man jobbar i ett cafe haha:(
åkte dirr till gymmet idag med, blev halvtimmes kondition sen en timmes styrka. tror jag kan ta tyngre vikter på vissa övningar nästa vecka :D haha FAN vad jag hatar bänkpress, helt sjukt. USCH. men den är as bra att köra, så blir man av med gäddhänget och får fina bröstmuskler.
haha juste, skulle köpa vitkål efter jobbet också, fanns inga halvor så det blev ett helt jävla kålhuvud.. asså den väger typ 3 kilo hahah såg ut som jag köpt ett bowlingklot eller nåt. imorn blire wok på det :D mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0