BRA DAG!

hejhejhallååååå. ligger i sängen nu tänkte kolla på nån serie innan jag ska sova, suburgatory var inte så bra.. eller man fastna liksom inte riktigt. menmen! dagen har varit bra idag faktiskt. kanske lite överdrivet att träna två gånger men det var liksom ett yoga pass imorse och sen styrka på kvällen så det var inte ett boxningspass och kondition direkt.. men ändå fett stolt!! (haha det var bara att kladda på foundation, det blev iaf LITE bättre).
styrkan gick bra och jag körde lite tyngre vikter! dock ska man vara försiktig, för tar man för mycket vikt så är det lätt att man gör fel i övningen och skadar sig, så hellre lite för lätt än för tungt typ. anyways, har börjat se skillnad på mina armar känns det som!! känns som att dom blivit smalare och typ mer toned.. fett nice!
imorn blir det "skivstång/intervall"-pass 19.30-21.00, aslängesen jag körde det passet, blir nog roligt. styrka blandat med intervall träning (konditions övningar).
städade aldrig idag så det får jag ta och göra imorn.
FAN VAD JAG LÄNGTAR TILL TORSDAG då vi åker till mormor och morfar :D ååååh ska bli så jävla mysigt att vara där, träffa deras lilla vovve och hälsa på moster! ska ta med mig min bok som jag fick i julklapp, på tiden man läste lite kasnke? haha. dock är jag LITE OROLIG för allt onyttigt. men jag tänker liksom såhär, jag BEHÖVER ju inte fika varje dag. man kan faktist säga nej:) höhö eller. man fikar ju typ mellan varje mål.. sen kommer jag inte kunna träna heller.. MENMEN lite promenader blir bra!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0