Bläää

hejhej!
full fart idag, känns som jag flängt och farit överallt. men fixade abonemanget idag iaf! känns riktigt bra och jag gick på magkänslan!! så nu kommer min fina vita iphone 4s om ca 1-3 veckor! åt precis resterna av vitkålswoken, ända jag fått i mig idag förutom en lussebulle hos papi:s men nu köttar jag godis, borde EGENTLIGEN tagit lite frukt istället men jaja :D det blir ett problem för framtids-rosanna (dvs slita på gymmet imorn).
tänkte kolla om det finns nya avsnitt av Revenge ute annars sätter jag på nån film snart:)
imorn ska jag förbi salongbetong eftersom det inte blev av i fredags. blir nice!
.

Kommentarer
Postat av: Miss Dior

Följ mitt liv som Miss Dior.

Hos mig kan du läsa om mig och min vardag, alla djur, en egen stil - tips. Tatueringar och piercingar.

Självklart finns det både bilder och videos

Men det viktigaste av allt - min kamp mot det sjuka kroppsidealet! http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/



STOR FRÅGESTUND!

www.tilldetsistahjartslaget.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0