Beslutsångest

hejhejhallåååååå. har suttit som ett schizofreni dom senaste timmarna, försökt välja mellan tele2 och telenor, plus och minus men det är fan skitsvårt. abonemangen är rätt lika men FAN jag vet inte. väljer jag tele2 så får jag mobilen imorn.... ETT PLUS kanske.
lagade fett god och nyttig mat nyss, lite stolt sådär. vitkålswok med kycklingfileer.
imorn blir det full fart igen. först till ica maxi vid typ halv 9 och köpa frukost + massa annat. sen byggolle, sen nacka forum (MOBIL!!!111) sen sickla, och sen ska jag träna, sen till pappa och fika, sen hem och typ.. TA DET LUGNT eller nåt.
hoppade träningen idag för det blev lite stressigt (host jag var lat host), lite ångest på den. men kanske bra med EN vilodag i veckan iaf.. hum hum.
nu blir det espresso och stjärnorna på slottet.. KUL. nä men ska se film senare. puss
.
ska lätt pimpa min mobil sådär :D hittade bilden på nån blogg, har inte kvar länken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0