And you whispered in my ear, come closer.

hej igen.
idag har mami och jag haft julgransplundring, så nu är huset som vanligt igen haha. jag saknar min ljusstake som stod i fönstret dock, den gav så mysigt ljus. nu är det liskom kolsvart i rummet. äh får hitta nån annan lampa som får duga.
tror jag blivit ett litet träningsfreak, helt ärligt. typ två timmar efter jag kom hem från träningen så satt jag i sängen och ba, jag vill tillbaka och träna meeeer KÖTTAAAA, typ. men får vänta tills imorn.
är riktigt stolt över dagens träningspass, körde en timma på rullbandet (jag som alltid brukar ge upp efter typ 45 min) men den här gången stannade jag kvar över en timme! älskar att pusha mig själv, man blir så stolt sen när man nått målet. körde lite styrka också men inget överdrivet. väntar med det tills på tisdag då pappa och jag ska köra.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0