Nervös!!!

hejhej!
ligger i sängen och ska sova nuuuuuu om de går.
efter jobbet åkte jag som sagt till gymmet och slet häcken av mig i 30 min på crosstrainer för pappa skulle komma då, men han kom en kvart senare och jag hade satt mig och vilat lite men blev sur för då hade jag ju lika gärna krigat i 15 min till, men hade redan druckit typ två flaskor vatten osvosv så jaa...
det gick SKITBRA idag på styrkan :D så jävla stolt! eller ja. men vi har bytt "ordning" och övningar, man måste byta lite titt som tätt annars hinner kroppen vänja sig och man stannar still liksom. vi tränar samma muskelgrupper men på olika övningar. mest maskiner nu och fan jag gillar det inte haha! men det är bara att kämpa. tar mkt tyngre vikter nu och pappa sa till och med "jävlar vilka triceps du börjar få nu" (för er som inte vet, där gäddhänget sitter;D). men de är nice, tror min röv börjar bli lite större/fastare också. YEY bara att forstätta kriga!
.
imorn ska jag upp kl 8, pappa har lovat att verkligen VÄCKA mig så jag blir vaken och sen inte kan somna om:D ska först till gymmet sen hem och fixa iordning mig, ska på jobb intervju:D sååå nervös. men har övat lite och så hemma med pappa och han tycker det lät jätte bra osv. vet inte vilken tid men jag föreslog kl 2 så får se vad dom svarar imorn:)
efter det ska jag till salong betong där papi ska tatuera sig, ska ÄNTLIGEN prata med annie också om min tatuering. efter det ska vi eventuellt käka ute, får se!
på lördag blir det ett gästpass Pilates på gymmet, eventuellt åka långfärdskidor med mamma på isen.. får se!
sen middag med pappa och peo och SEN MELODIFESTIVALEN.. haha kärringvarning :D menmen.
på söndag ska jaaaag...... vet inte.. haha. känns som att jag har ngt inplanerat men inget jag kommer på nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0