Mot jobbet!

Hallå! Sitter på Saltsjöbanan nu, tog ett tåg tidigare (helt sjukt egentligen att tågen går så himla sällan på morgonen, på vardagar är de ju rusningstrafik runt 8 och då går det bara två tåg i timmen???) menmen, blir en halvtimme tidig idag men det är skönt, då kan jag öppna helt i lugn och ro och slippa stressa:)
Igår kolla ja på QX galan, dock inte hela för vart så trött så gick och la mig vid elva typ, höhö.
Ikväll är det melodifestivalen och clarisen ska nog komma förbi och titta på det med oss! Haha shit vilken kärring man blivit :D har verkligen gått i ide den här vintern.
Asså nånting har hänt med min mage:s igår efter träningen så vart den som en gravid mage helt seriöst, det var galet, och det är fortfarnde så... Kanske mensmage? Fast ja har inte det haha. Nånting är det som inte är rätt iaf:(
Imorn blir det jobb och sen hem till pappa för middag med evelina:)
Menmen nu är jag i henriksdal så hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0