Morgon prommis

Hejhej. Sitter med en ansiktsmask i facet nu som luktar skitäckligt haha :( gick ut på en lång powerwalk här i sjöstaden imorse, var ute över en timma så det var ju bra, men kändes som jag bara gick runt i cirklar haha. tog en lång dusch och hade inpackning i håret och badade lite sen. var skönt att värma upp kroppen haha! senare i eftermiddag ska jag möta upp mamsi och indira, dom skulle ta nån drink och prata så jag hänkar på dom och sen ska mamma och jag äta middag, har ju inte träffats på snart två veckor haha! helt sjukt att hon åkte långfärdsskidor på isen i lördags och nu är den typ smält? wah! hoppas vädret håller i sig för det är ritkgit skönt ute, bad mamma ta med sig min skinnjacka och converse skor haha. vår :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0