Jobb

Hejhej, ska snart åka iväg och jobba, hade planerat att träna innan men jag var så himla trött så jag snoozade vidare istället, ska ju ändå träna ikväll med pappa, hoppas ja hinner köra lite kondition innan bara!
Igår gick jag upp vid 8 och stack iväg till gymmet, var hemma igen vid elva och tog ett lååångt bad, jag har typ aldrig kunnat bada i mitt liv eftersom vi aldrig haft badkar, så det var jätte skönt! Sen la jag mig och vila ett tag. Och jag sökte ett nytt jobb igår, hoppas verkligen jag får komma och prata med dom för det var verkligen som klippt och skuret för mig!
Sen när papi kom hem lagade vi jätte god middag, couscous mix med wokad kyckling+grönsaker.
Menmen hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0