Brännskadad.

WÄÄÄ. asså jag ser inte KLOK ut. ärligt:( tur att jag inte behöver träffa nån idag.. haha. fick lite panik när mamma ställt undan aloveran imorse men hittade den tillslut. KOMMER JU TYP FÅ RYNKOR AV DETTA. helvete.
vaknade 9 imorse helt klarvaken.. ba happ. har duschat och fixat lite saker sen dess..
.
OMG kollar på Ellen degeneres show, det var en kille som friade till sin tjej och hon börja gråta och ba "i cant im sorry i cant im sorry" och sen ba bröt dom och körde nån "12 days give away" HAHA FAIL?? stackars kille :( liksom direktsändning och allt.. aj.
.
um anyways, har inte fått hem posten än så VET INTE om mobilen har kommit, antagligen inte. har typ gett upp hoppet seriöst haha. idag ska jag städa och sen träna senare ikväll. börja packa lite smått inför imorn. de suger ju verkligen KUK att jag inte får mobilen innan för jag vill ju ta massa fina bilder på lille valpen och grejer :(((

Kommentarer
Postat av: Alice

AAAAAS SNygga blogg1 Vad tycker du om min? :)

2012-02-01 @ 18:19:45
URL: http://alicejosephson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0