Back on track.

hejhej! kom hem igårkväll, var så himla trött så gick och la mig direkt, kollade på "mammor och minimodeller" innan jag somnade. haha lol. asså egentligen tycker jag inte ens att det är värsta grejen, går inte ens att jämföra med "toddlers and tiaras" eller vad det heter. där kan man snacka överdrivet.. jaja.
ångrar nästan att jag åkte upp till norrland, har typ gått upp as mycket i vikt.. det är inte ens roligt :( känner mig helt uppsvullen och plufsig. blä. nu blir det hårdträning seriööööst. snart kommer mamma hem och då ska vi åka iväg till maxi, sen ska jag åka och träna kondition. var på ett Core pass imorse, men tycker inte ens dom är bra, de är för "mesiga" övningar tycker jag.. hjälper inte. imorn blir det Yoga och sen kondition och på kvällen styrka med pappa! på onsdag har jag bokat "skivstång/intervall", det blev ju aldrig av förra onsdagen så ska testa det nu.
.
skulle också gå runt sådär om jag hade sån kropp.. DÖR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0