-

hejhej! ligger i sängen nu och ska väl sova snart, är inte speciellt trött än mennnnn det kommer väl.
var och gymmade med papi idag, gick först en (normal) promenad på typ 1 timme innan jag gick till gymmet och gick lite på löpbandet innan pappa kom, sen körde vi styrka. asså det är verkligen roligt att se hur mkt man utvecklas hela tiden, om jag jämför med hur det var i början, då jag knappt klarade att lyfta bänkpressen, och nu då jag kan köra 10x3. och förut kunde jag heller knappt lyfta en stång (för biceps muskeln) och idag hade jag till och med VIKTER på den. aja de är lite svårt att förklara vet inte vad grejer heter men HAR IAF MADE SOME PROGRESS! haha har några bilder som verkligen visar skillnaden men venne om jag vågar lägga upp dom...
imorn ska jag träffa clarisen, vet inte vad vi ska göra än men vi får höras imorn om det haha:) sen flyttar jag hem till mami nästa vecka, och sen blir det GÖTEBORG :D åh roligt!
.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0