hola

TJATJA. jobb hela dagen, FAN va trötta vi var haha. tränade innan jobbet också, orkade VERKLIGEN inte men fick lite ångest över att jag inte tränade på lördagen (helt omöjligt för mig eftersom jag börjar 8.30 och slutar 17.30 och gymmet öppnar 9 stänger 5 så BLÄÄÄ. man vill ju inte heller dra ut på prommis när det är mörkt ute). aja. efter jobbt blev det direkt hem och lägga sig i soffan och dö lite. sen blev det middag, fiskgratäng med couscous mix, svingott, matkoma efter fersure :D haha. kollade på nån film papi spelat in också. FETT STOLT över mig själv, pappa satt med en chipspåse och fråga om jag ville ha, smakade inte ETT ÄNDA CHIPS haha. måste börja lyssna till kroppen istället för hjärnan, visst chips är ju alltid GOTT men jag var verkligen mätt och inte sugen så varför?
.
imorn väcker papi mig som vanligt innan han sticker till jobbet:) lär somna om till typ 9-10. hade tänkt gå ut på en lång jävla promenad imorn. pappa sa att rundan tar 1,5 timme vilket jag tycker är PERFA. tror jag åker till sickla först och köper solglasögon HAHA trött som man är orkar man itne åka hem till mamma och hämta dom.. hähä.
nu ska jag titta på big brother:D det är fett bra detta året? inte för jag nånsin kollat på det tidigare hahahah..
.
image description
image description
image description
image description
image description
haha spännisbild, men ändå bra progress liksom. kanske inte ultimata bilden men det är lite svårt att spänna allt man kan och ta bild samtidigt, iaf med iphone.. haha tycker jag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0